@ hujung jari jemari

Monday, June 8, 2009

aKu PuN x SeLaLu ep!...

aku pun manusia biase2.. idup kite x selalu epi. tanya seorang teman, aku x sunyi ke tanpa kekasih. huhuhuuu... tipu la kalau x. tapi dari ade cam xde, bek xde terus,kan?? ade pun kalau sering terluka, nak buat ape. ok jugak terluka pun. pengalaman... tapi menyakitkan beb!

emmm... tanpa kekasih. xpela. lagi pun mude lagi. bukan org dolu2... 19 dah kawin. xde kekasih pun, aku still boleh hepi dgn kawan2, famili aku, n org2 disekeliling aku. itula cinta aku sekarang ni....cinta tu,kan luas. ALHAMDULILLAH... aku still boleh tersenyum riang depan semua org. buat mereka turut ketawa.... itulah kebahagiaan aku wat mase ni. ape2 hal pun, think positif.... dalam dunia ni, semua benda berlaku seimbang. kita xkan selalu je sunyi, selalu sedih... semua benda yg berlaku ade hikmah, caye laa.



Air mata yang telah jatuh
Membasahi bumi ...
takkan sanggup
Menghapus penyesalan
Penyesalan yang kini ada ...
jadi tak berarti
Karna waktu yang bengis ...
terus pergi
Menangislah
bila harus menangis
Karena kita semua manusia
Manusia bisa terluka
manusia pasti menangis
Dan manusiapun bisa
mengambil Hikmah
Dibalik segala duka
Tersimpan Hikmah
Yang bisa kita petik pelajaran
Dibalik segala suka
Tersimpan Hikmah
Yang mungkin bisa jadi cobaan ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...