@ hujung jari jemari

Tuesday, November 15, 2011

hari kelmarin dalam sejarah....

bismilahirrahmanirrahim~

waaa..... ! suke nye... oh, hebatnya perasaan. (ser0 over la pulop). actually xtau n0p let0p tajuk gap0. 'sejarah tercipta'? 'kelmarin yg bersejarah'? oh~! watever la~~~ nak letak 'hari ini dalam sejarah' rase x ngam coz post ni duk taip kul4.30++ pagi, waktu malaysia, 15hb. november 2011. (oh! esok aku ade dating dgn dokter.) sedangkan peristiwa 'bersejarah' tu berlaku kelmarin, 14hb november 2011.

ehhh~~~! ape cite ni?
*blushing. malu~ la nak cite. biar saya simpan dalam hati je la ekk...

cite benda laen....
actually saya nakk sangat makan kek coklat. perasaan meronta-ronta ni. x dizahirkan je. mule2 rase nak makan kek tu, hari jumaat. semua kedai kat umah ni tutup la kot. )=

ok, rilek. tunggu ari sabtu... x bekesempatan. )= untuk kali kedua.

hari ketiga... dah kuar. g beli makanan kat kg. cina dgn ma. abah drive.
dalam perjalanan pulang dr. kg. cina....
aku: bah, balik kot kedai roti **** **** la.. n0p beli kek coklat.
abah: malam ni. abah ado hal.
aku: (dalam hati) orait~ (gaya Peja)

malamnya~
abah ntah ke mana... balik bawa sekut cheese. alaaa.... makan jugak. maybe sebab kedai tutup kot abah x sempat nak g beli. ok, abaikan~

hari ini (kelmarin)~
suruh ma beli. bley2 tubik dgn abah g cari makanan. ma beli. tapi kek coklat yg kukus tu, bukan bakar cam kek biase. kek tu lembab2 sikit. s0, macam lembik2. pendek kata x kena dgn selera aku. xtau la, kek tu memang rase macam tu or mak cik tu x reti buat kek... ok la, ok laa... makan je dulu. kek sponge coverline. yummy~! esok cari lagi kek coklat tu.. uihh, macam org mengidam !

mungkin saya x akan puas hati kalau saya x jumpe kek coklat yg SEDAP. x manis sangat, coklat pekat2... oh!

ade la dalam seminggu nak makan kek coklat x dapat2 lagi... malas nak cari. hehekk. sejak g makan kat syam restoran aritu.. eh! sebelum tu lagi.. nak request kek coklat sebagai dessert, tapi x terkeluar. hahaa. sabor2.

dinner kat restoran syam? nanti nak upload pic ekk. nak edit2 lu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...