@ hujung jari jemari

Thursday, May 28, 2009

tanya airmata

hmmm.....

mata xleh tido. ase2 memang dah ngatok. pejam jew mata, macam2 dtg dlm fikiran... satu2 terbayang diruang mata. my abah n adik tgk bola... adusss. budak kecik ni... esok skol. ade gak budak x g skol arini.



hmmm....

kawan2. ramai kwn aku yg dah jumpe ape yg aku still cari sampai sekarang. mmm, searching... kadang2 ase cam dah jumpe. kadang2 ase cam xde makne!! bukan kdng2, selalu... time ase dihargai, hanya Tuhan yg tahu betapa bahagiannye idup ni... time org wat kita cam tunggul?? adusss. jeles tgk org len epi jew.... aku ni ape cite??? .....ku hilang dalam ramai, Di Kala Hujan Renyai. Tangis Ku Tahankan Berderai... die bukan yang aku impikan. bukan dalam angan aku... tapi aku belajar juga terima die seadanye.... sebab, x semua yang kita suka akan jadi milik kita. tapi......... ntah la. xtau nak cakap cmne. ase bodoh jugak kdng2... kdng2 aku boleh time, kdng2 x.. sometim yg aku cari tu, kadang2 ade, kdang2 xde... kdng2 ilang terus. xde sekelumit pun!



tanya, airmataku saat

saat aku menangis.. saat aku bermimpi

saat aku bertanya

sulit hidupku untuk, sulit tuk kau mengerti, sulit tuk kau fahami

dengan apa kau harus mengerti, kau harus fahami...

kau harus mengerti hidupku



masih mungkinkah kau mencuba, kumohon terus mencuba

tuk kali lebih dalam, erti hidup ku sehingga

Tuhan turunkan untuk sebuah cinta untukmu sebuah erti untukku

dengan apa kau harus mengerti, kau harus fahami

hidupku....

saat aku menangis...saat aku bermimpi.







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...