@ hujung jari jemari

Monday, November 2, 2009

aku xmo die!!!!!!!


huaarrrrrrrrrr! aku nak nangis laaa.... aku nangis la dulu ekk...

hikhikhik....

hikhikhik.....

hikhikhik.............

hikhikhik.............

hikhikhikkkkk!



alaa, x nangis pun. taip jew lebih2.. actually aku tgh search pasal 'kekasih gelapku'.. errkkk! ase menyampah la pulak!! ok jugak aku 'search' pasal die... tambah2 la aku sedar diri. spesel thanx to my lappy n fwenster. ape hasil pencarian aku??



aku ase diorg dah memang x dapat dipisahkan lagi... cupp! aku bukan nak jadi org ke3!!! kalau dulu aku juz pk 'menumpang' kasih, sekarang ni aku ase aku nak lari terus dari die. aku jadi kawan jew.. kawan biase2. rapat pun ase dah x nak... sampai camni sekali,kan? yup!! aku tekad. no lagi 'kekasih gelapku', skandal ke, ape ke... yuckkk! diorg dah ditakdirkan untuk bersama... forever n ever. here n hereafter... GOD WILLING. ya ALLAH kuatkanlah iman hambaMU ini....





sedia ke aku 'melepaskan' die pergi...? i try my best... eleehhh, die x penah datang pun!

lepas ni, aku nak jadi insan lebih baik... arghh! banyaknye dose aku...!



kawan, cubalah untuk setia...

kawan, cintamu itu terbaik, trust me!

kawan, selain memiliki hatimu,

die juga memiliki hati2 n jiwa2 suci yg lain yg ade di sekelilingmu..





seyesly, airmata aku dah x tertahan2 neh... hakhakhak! baru taip2 2,3 baris ayat ni, tenet lak poblem sikit. so, pencarian aku tertunda jap.. cam paham2 jew tenet ni. x nak aku terluke ag la tuu... heheee. wahai hati, xkan dah terluke sebelum terguris kot... sabar la wahai hati!



(layan lagu Melawan Kesepian luuuu....)


nanti kitakan tahu

betapa bijaknya hidup....



selama ni aku tahu, tapi sengaja memekakan telinga n membutakan mata... SENGAJA! nape aku x nak teruskan membutakan HATI?? ikut suke aku r..... mungkin ni petanda supaya aku jadi lebih baik. insyALLAH...



sekarang ni aku juz berharap keadaan memihak kat aku. camne lak tu?? ye la, senang aku nak lupe kat die... nak lupe camne? x yah jumpe pun xpe! sampai sini aku akan terus mencari. cari ape lak? cari 'somethin' yg boleh buat aku n kamu JAUH! paling penting padam terus 'mainan perasaan' ni.. kenangan lak camne??? biar luput ditelan masa.... x nak kenang pon! tolong la PERGI... andai dapat ku undurkan putaran dunia (po lagu jah nehh??) ase x nak je semua ni terjadi... xkan terjadi kalau hatiku x serapuh ini... tapi xpe laa... biarkan yg dah lepas.



kawan,

jika ada lagi hari esok untuk kita bersua,

kau lihatlah diri ini pada hari esok itu

jangan pandang jasad ini seperti kelmarin lagi

kerana kelmarin adalah sejarah, sayang....

kerana aku mungkin telah berubah...

yang pasti ke jalan yang lebih baik...

itu yang kuharapkan.

sebagai kawan,

kau doakanlah segala yang terbaik untuk insan kerdil ini.

aku dulu, bukan aku sekarang...

aku dulu hidup hanya untuk hari ini

tapi... aku sekarang akan mulai belajar

mencari kehidupan yang indah pada hari muka.



kawan, terima kasih atas segalanya...

aku tak pandai menulis. selebihnye 'Biarlah Rahsia'... erkkk! aku mengaku, aku yang 'tadah tangan untuk ditepuk'... huhh, menyesal! xpe2 pengalaman... (ayat sedak ati... penting nehh).


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...