@ hujung jari jemari

Friday, November 20, 2009

jangan baca!

2,3 arini malas nak update blog coz dah ade someone yg jadi pendengar yg baik... bukan nak lupe jasa blog yg setia n tetap setia walaupun x update, tapi sometime kita need someone jugak. yg boleh bercakap dgn kita...



THANKS GOD! mase2 aku memerlukan seseorng untuk meluahkan perasaan, die selalu kurniakan kawan yg sedia mendengar.... walaupun sikit2. ok la dari xde langsung... time kaceh c (seperti nama sebenar). time ni kita kongsi rasa yg sama.. 2 buat kita semakin serasi. heheee.. dulu aku ade kawan, z.. leni perasaan aku dgn die len, 2 sebab x jadi 'kacip' kot.. die tgh epi, aku sentiase sepi...



masuk hari ni ase2 aku dah 11 ari aku x jumpe dgn 'kawan' aku, z (seperti nama sebenar). z... awk ape kabar?? ermmm... mesti hepi dgn si die,kan? awk x indu saya? x ingat pon?? terlintas difikiran pon x jugak ke??? errmmm saya selalu ingat awk.. semakin hari saya yakin awk bukan untuk saya... thanks 4 everything. YA ALLAH! time kasih kerana beri kekuatan untuk aku lupakannya... jangan la kau 'temukan' aku lagi andai die bukan untukku. hatiku ingin ku serahkan kepada die yg betol2 untukku.. bukan bayangan, bukan juga mainan perasaan.



ramai yg bertanya ke mana z menghilang... aku nak jawab ape?? mahu saja aku nyatakan bahawa kamu sedang bahagia bersama die...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...