@ hujung jari jemari

Tuesday, November 3, 2009

arghh! macam t**k je!

busuk punyer title,kan?? huhu... lantak ler... ermm, aku ade kawan. kawan aku ni dok kat p.mas. nama die *****. aku dok sms dgn die ni.. ane aku knl mamat ni?? ade laa... asalnye tpon la punyer angkara.

dipendekkan cite,....
die sekarang ni dah ade awek. awek die, nuunnn jauh dirantau orang.. seberang laut! dah wape lame diorg kapel?? kawan aku ni sendiri cakap, ade la dalam 7 bulan.. ok la tu... kalau 7 bulan, dat mean bulan mei la lagi diorg kapel kan? yup, betol...!

ermmm,.. LELAKI (ini) = PENIPU!

hak3.. nape lak aku cakap camtu?? sebab mase mula2 kenal dulu, die ni ade lamar aku jadi awek die... mase tu ade la dalam bulan 6,7.. hampeh tul,kan? alaa, aku x layan pun. juz kawan je... nak jaga ati die. sekali pun aku x terase nak kuar dgn die. huhuhuu... kata hati aku memang betol. die ni gak termasuk dalam kalangan XLEH DIPERCAYAI!

ingat lagi mase aku keje kat pustaka dulu... satu malam die ciap turun k.b dgn motor pinjam lak tu semata-mata nak tgk aku la kononnye. dah kenal dalam tpon, die nak tgk real lak. aku lak ok je dah die cakap nak jumpa tu... opss, time tu aku tgh keje ek. berdebar jugak time tu... huhuhuu. so, aku pun wat2 la sibuk time tu... malas argh nak layan mamat ni. dah macam x betol jer aku ase.. psiko ape?? seyesly, aku n die sempat cakap 2,3 patah jew... hakhakhak! x kuase aku nak layan... x berbaloi langsung die turun dari p.mas.. LANTAK LER! muke ko pun muke penipu.. huhuhuu. nasib baik aku bijak.. alhamdulilah.

satu lagi kes yg aku xleh lupe! gilak tol... tambah2 la aku menyampah dgn mamat ni.. die nak pinjam duit aku.. huahuahuaaa. nak mengikis ke, bang? sowii! cilap org beb... walaupun aku menyampah gilo2 khinzir, aku still boleh kontrol. aku x tunjuk la kat die aku menyampah n x suke die. dgn cara berhemat lak aku belit die.. hakhakhak.. aku lagi gila sebenarnya.! pandai2 aku wat halus2.. nampak sangat die nak main kasar! die cakap nak gune duit tu untuk ambik moto die kat k.l.. dulu die keje kat k.l... katanye laa. tapi jangan percaya!

sekarang ni, die cakap aku dop caro pun ko dio maso kapel tahun lepas.. GILAK! aku kapel ke dgn kau?? yuckk! tolongggggg la.. hang xde pon dalam memori hotak aku nehh... kita kawan 'sms' jer.. aku x kapel la 'bodo-bodo' nehh. buang mase! xde 'pekdoh' pom... sms hang pun aku layan time boring jew.. maklum laa, kredit aku x abis nak gune... hikhikhik.

arghhh! macam2 gilak org ni... malas dah aku nak layan msg die ni.. menyampah! len2 x la pulak aku layan... huhuhuu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...