@ hujung jari jemari

Monday, March 8, 2010

fb... fb... FB!


gilo on fb.. biar dop dok depan lappy pom. ala, supo ym jugok laa... xpo, aku bukan kacau org. jauh sekali nak ambik duit org.


ramai ekk kawan kat fb.. koya! po la ramai sangat... actually ramai jumpe kawan sekolah rendah dulu2. paling x boleh tahu perkembangan diorang. biar la die x ingat aku pun.



cuace sekarang ni panas tol.. kalau tengah hari ase cam nak berkampung je kat dalam jamban. kalau are umah ade pokok rendang, ado plop gere, fuhh! sedap rehat tiap2 petang... terlalu lame ase nye x rase nikmat camtu.. terlalu, lalu lame. memandangkan cuace sekarang tersangat ler panasnye... (baru panas dunia beb!) so, kena la mandi acapkali sikit unuk maintain kulit supaya cantik... macam ler cantik sangat,kan?



2,3 hari ni aku gelisah sangat2. don no y... semua benda yg buat x kena. nak angin jer... semua org aku 'benci'. 'lampu merah' ke kak?? no! no! NO! actually nape ek?? serabut sangat2... ntah ape2 aku pk..


huarrr! tv kat luar roSUCK.. sepi la dunia aku tanpa tv.. macam ler layan tv sangat. x tgk pun kalau buke je kire dah ok bagi aku.. pelik2. buke tv, mute sound n' dgr lagu kat lappy or phone. ye sangat ler, tgk tv, dgr lagu.. chantekkk!



lagi keje gile aku wat: pasang lagu tpon kat dalam bilik sampai volume maximum tapi aku dok ngadap lappy kat luar (depan tv). ok ape. aku still boleh dgr lagu tuu.. gile,kan? gile la jugakk.... oh, kawan! miss u maa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...