@ hujung jari jemari

Friday, March 12, 2010

QuE $eRa, seRa..




akulah yang harus abangkit dari kekecewaan. aku harus memulakan lembaran hidup baru. tetapi buat masa ini masih terlalu awal untukku merencanakan apa-apa. jadi, aku sambut sahaja takdir yang datang.




terlalu awal?? kalau nanti jadi terlewat camne? kan aku selalu mencemburui masa.






que sera, sera... whatever will be, will be. the future's not ours to see. que sera, sera.. what will be, will be..




serungkap lagu yang mempunyai maksud yang mendalam., iaitu aku menerima apa saja takdir yang datang kerana segala suratan sudah tertulis sejak di azali.




que sera, sera... whatever will be, will be. aku tidak tahu apa yang menanti di hadapan. pasrah dan berdoa sahaja untuk yang terbaik.




aku tidak mahu terlalu merancang kerana segala yang telah berlaku adalah di luar jangkaan dan keinginanku. lagipun hidup ini kalau dirancang setiap detik, akan hilanglah dramanya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...