@ hujung jari jemari

Thursday, March 4, 2010

kulit ku cantik.. oh!


tips nak tangan cantik.. (kulit). dulu aku dengar ade orang kata aircond wat kulit jadi kering. ye la kot.. atas org2 jugak agaknye. tapi aku suka aircond! sejukkk.... baru2 ni aku terbace dalam paper pasal nak jaga kulit. antara selebriti berkulit cantik, gedu, putih adalah maria farida. memang x dapat di nafikan. huhuu. aku tengok pom geram..! cupp, aku bukan lesbian!! aku sebagai sesama pompuan ni pom 'berkenan' dengan pompuan kulit putih, gebu ni. apatah lagi kalau laki tgk.. tambah pulak imaginasi laki ni,kan hebat. hahahaaa.. ngeri3! sejuk baik untuk kulit. so, aircond memang baik untuk kulit. cam sayur jugak ler... kalau letak tempat sejuk, kan die tahan lama. kalau panas lak cepat busuk... bagi org yg xde aircond kat umah die, cam aku xde la kulit cantik,kan?? heheee. nasihat aku, nak kulit cantik, rajin2 ler dok kat dapur. org cakap dok kat dapur tangan jadi kasar,kan? x jugak. kalau basuh pingan,kan tangan kita kena air. lagi banyak basuh pingan, lagi la lama tangan kita kena air. jugak macam sayur, kalau kena air mesti segar. kan tadi kulit diibaratkan bagai sayur.. so, air memang memang baik untuk kulit. hehee... bagus betoi aku.. kulit x putih pun (cam aku... hukhukksss), paling x lembut,kan? kulit cantik x semestinya putih,right? oleh yang demikian, rajin2 ler dok kat dapur esspecially, rajin2 ler basuh pingan. selain tu kita boleh menunjukkan kita rajin walaupun kita x nak tunjuk pon kita memang memang la rajin macam aku (lagi).

psst: orang kaya patut ler kulit die cantik.. dok umah ade aircond. kuar umah nek keta ade aircond, g shopim kat mall2 besar dah tentu ade aircond, pastu dok goyang kaki je, boleh mandi berjam-jam sambil berendam dalam tab mandi. bersiram ala2 puteri gunung ledang.. tu belum masuk lagi mekap mahal, sabun mahal, perfume mahal, baju mahal, MAHAL MAHAL BELAKA.

umah aku xde aircond, ade tab mandi, aku shopim kat tempat2 biase jer.. kat mall aku shopim jugak, tapi 'shopim tingkap'. kalau aku dok goyang kaki je kat umah, aku mudah jadi gemuk, mekap pun dengan bajet ciput jer... pakai sabun lifebouy jer.. MURAH MURAH BELAKA. tu la aku x cantik sangat.. cantik jugak tapi x sangat. heheee
syyhh: aku makin meminati hafiz af7. sebab ape? adakah sebab lagunye? suaranya? MUKA nya?? masih jelas..............

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...