@ hujung jari jemari

Thursday, January 21, 2010

aku bersyukur atas segala ujianMu ya ALLAH

dosa aku banyak... terlalu banyak. mungkin terlampau banyak! jika segala ujian yang datang adalah cara Allah nak ampun dosa2 aku, nak aku jadi baik, nak aku masuk syurga, nak aku bersenang-senang kat alam yang kekal abadi bersama insan2 yang aku sayang, aku pasrah... lirik lagu erra, pasrah... 'kini aku pasrah.... dengan segalanya... kepedihan itu masih terasa. apakah salahku, apakah dosaku, Tuhan berikanlah ku petunjukMu, dan redha dengan kehendakMu.. lalalaa. waLLa!

doa sikit...

Ya ALLAH tolonglah aku yang teramat lemah ni... terasa makin lemah dgn ujian gentir dariMU. jangan uji aku dengan ujian yang x mampu aku tanggung. aku mohon petunjuk jalan terbaik untuk aku... untuk aku, dan untuk mereka disekeliling aku. kebaikan untuk aku yang memanfaatkan orang2 yang aku sayang, mereka yang memerlukan. aku sedar aku terlalu banyak dosa. mungkin dengan segala ujianMu akan menjauhkan aku dari api nerakaMu.'

biase la ujian.... ketakutan, kelaparan dan kekurangan harta..

ok2, rilex3... semua yang berlaku adalah takdir ALLAH.


...... ......... ................ tido r!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...