@ hujung jari jemari

Sunday, January 31, 2010

biar betik?!

dapat satu katalog. mane datangnye menda ni aku xtau laa. dalam paper arini kot. ntah2. watsons wat grr-reat chinese new year sale. terus aku teringat pasal syampu bawang. try r cek tgk betol ke ade jual kat watsons. gile tol aku... dah nampak dengan mata kepala sendiri kat iklan syampu tu yg ade jual kay watsons but still nak kompem. asmawek...wek...wek tol!
dah dapat tu, aku belek2 la sambil2 rilex tengok tv. mula2 nampak coklat. biase ler, valentine kan dah dekat. sengal la sambutan ni... sape2 sambut valentine, aku ase ibu segala sengal. banggang, budusss, dll n dsb. sedap mulut jer aku cakap. nanti kena kat aku sendiri baru tau! mintak dijauhkan...
penah dgr 'no-panties promotion'?? 'no-panties on valentine's day as an expression of true love for boyfriend' x?? WTF... gilak3!
nak ingat kekasih kena pada valentine's day je ke?? buduss! tu tecer aku cakap dulu. chinese ag!
aku nak jugak sambut valentine's day. tapi nanti kawin dulu laa. bukan takat no-panties aku nak wat!
wOhhA
nak ingat kekasih ke, nak bagi hadiah ke xyah la tunggu valentine's day ekk. bagi jer bila2 pon. n aku sebagai perempuan, lagi bes gile2 kalau pakwe aku bagi adiah tiap2 hari...
kwa3
errm.. asenye kalau dah betol2 jatuh cinta sampai golex2 mesti tiap2 ari ase cam hari valentine's day.. syokkk jer.
camner sebenarnye perasaan sambut valentine's day tu?? ntah ler...
nanti aku dah ase jatuh cinta sampai golex2, aku tulis la kat sini sebagai kenangan. dah tentu kenangan terindah n paling sweet gula2.
sambung balik cite pasal watsons tadi.............
aku belek2 lagi. banyak menda yg menarik perhatian aku. biase ler, perempuan. 'watsons, your personal store..'
sale. ade murah, ade gak barang tetap mahal.
mekap za, maybelline, nivea, johnson's, garnier.
hahh! garnier... xde lak pic fahrin ahmad. hohohoo
masuk bahagian hair care lak...
ni die!!! syampu bawang
mak aiii! mahalnyerrrr
biar betik!
betik....betik....betik
bawang syampoo 200ml+conditioner 80g
value pack (anti hairfall/hair darkening)
RM45.80/each
x mahal ke?? ye laa bagi org banyak duit n kaya..
bukan ke rm15 jer untuk 200ml? kalau betol, xkan la conditioner 80g=rm30.80?
errmmm ntah ler... kita bersangka baik je. conditioner die memang mahla la tu.
psst: orang kata rugi kalau x kawin mude. betol ke?? kalau camtu jeles r aku dengan member2 yg dah nak kawin.. huarrrrr!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...