@ hujung jari jemari

Sunday, January 31, 2010

memang benar aku sudah jatuh cinta...

memang benar aku sudah jatuh cinta
memang benar aku mula jadi resah
pabila cinta darimu hadir
bagai lena dari mimpi
bagai terasa, bagai terasa
ohhh...
....lalalaaa...
nyanyi2 lagu liyana jasmay sambil surfing..
agak lucu bila aku terasa nak tanya makcik google berapa harga syampu BAWANG.
kwa....kwa....kwa...
actually dah merata (yolah tuuu) cari syampu tu tapi x jumpe2.
dgn pertolongan makcik google yg ajaib, jumpe la jugak harga tu...
harga die rm15 sahaja untuk botol 200ml. kalau x cilap laa.
katne aku jumpe???
jumpe kat cursingmalay.blogspot.
ohhh, aku jatuh cinta lagi!
jatuh cinta lagi...
lagi2 ku jatuh cinta
aku jatuh cinta
pada setiap blogger.
waLLaa!
ermm, so far so good blog tu.
sampai boleh wat aku jatuh cinta tu, ok laaa
hua...hua...huaaa
....lari tajuk sikit....
lamo doh dop chattin dgn abe kito. malam (pagi) ni baru bekesempatan. juz chatt jap jer... tanya2 kabar. die baru lepas antar kawan die kat airport pg syria. cedap ore ngaji pah overseas.
errmmm, bilo la plop abe nok balik.. dah agak lame jugak die x online ym. bz la kot.. baru lepas demam. kecian die...
psst: x syok nye owner blog tuutt dah kawin. juz married, dalam mood honeymoon ag.. muahahaha. dok godek2 dale tu tau laa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...