@ hujung jari jemari

Friday, October 2, 2009

aku baru balik..!

erhhh! ase nak tulis blog pasal raya kat kampung, tapi xde mood lak... huhuhuuu camne agaknye tu??? len kali la story pasal tu kat sini... aku ber blog juz nak simpan kenangan2 kat sini. semestinya aku nak tulis banyak2 kenangan2 indah. xmo simpan sangat la cite2 sedih ni... nanti kalau terbaca, wat sedih lak nanti.. uhukzzz.. ase lagi bes jew dari tulis diari, kan? boleh praktis taip2... hahahaaaa. cam la x pandai. kenal kom dari tingkatan satu lagi... alhamdulilah, tingkatan 4 dah dapat merasa pakai lappy sendiri... thanks ABAH! adiah besday la konon2nye... time tu epi sangat2. sampai x sabar tunggu pakcik cc tu hantar ke umah... lappy sampai lebih awal dari tarikh yg dijanjikan. cam tau2 jew pakcik tu aku x sabar2... huhuuu. sampai sekarang pakcik cc tu still ingat kat aku. die akan tegur kalau terjumpa kat mana2. sekarang lokasi cc die dah berubah.... jauh sikit dari skool aku dulu. sikit jew laa.. baru ni aku sempat bertanya pasal cc die. heran coz tempat asal dah jadi kedai buku... mula2 beli lappy dulu aku still jadi penggunjung setia cc pakcik tu... ye laa, xde tenet ag time tu. huhuuu. lappy bawa kat sekolah n gune wireless skool jew... tu pon low gila2 kuasa 2 pengamiran kalau ramai yg men tenet. dok kat kelas, online ym guna wireless bilik guru or wlan makmal computing.. huhuu bess. kalau dok odt, gune wireless odt... kat lib, gune lib punyer. paling bes time tu dah tentu wireless wlan kat bilik cikgu pebret aku, cikgu we hase.. a.k.a whbwy. huahuahuaa. tetiba lak aku teringat zaman kegemilangan ni...

otw balik umah dari rantau panjang tadi, aku sms dgn tirah. tirah dok unisel sekarang ni. coz ape ntah tadi die gtau... die cakap belajar banyak subjek2 sens, sikit jew kom... kalau x silap die ambik bioformatik. tol la kot... die ade cakap, yg die sekarang tgh 'tenat'.. kecian jugak kat die. die ade tanya aku, agak2nye die bleh survive x. sebagai kawan yg pernah sekelas, sekepala walaupon kadang2 jew... maybe die nak mintak pandangan aku. sikit idea ke... sebagai kawan, aku gtau yg termampu. tgk gayanye, nampak cam dah putus ase ade gak.. tapi ok lagi. paling x die ade gak share dgn kawan die, x wat keputusan sendiri. dah tentu ikut perasaan jew.. harap nasihat aku sikit tadi dapat bagi sikit, walaupon sekuman semangat untuk die. hidup mesti ade cabaran, baru bes... x bes xde cabaran, sume senang jew... muak gak. agpon die xde exam ag... next week baru nak test. len la kalau dah tahap kritikal, x lulus ke ape ke... insya Allah die boleh. ingat die serious sgt nak quit, aku nak bagi kaw2 tadi. hehee.. nampak dah ok 2 aku bagi ala2 je laa ek. juz kongsi ape yg aku ase terbaik jew... bukan untuk die, untuk org2 sekeliling die gak. TAPI keputusan d tangan die. watever keputusan die nanti, hope die dah pk baik buruk dari semua segi. n mengharapkan itu jalan terbaik untuk die. sekor lagi kawan aku kat umt cakap coz die susah gak... adooiiii dok umah la beb kalau x nak susah. actually dok saje umah (cam aku sekarang ni) susah gak oww... duit xde masyukk.. hehehe.. aku penah time musibah lagi berat dari korang ni beb. setakat tension study tu biase2 jew kawanku. biase la tu kalau roomate ko x sekepala ke, ape... pandai2 la handle ekk..


HUAARRRRR! nak balik kampung lagi laaa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...