@ hujung jari jemari

Sunday, October 11, 2009

.::..aku dan dia..::.


mula2 jumpe, ase nothim spesel... biase2 jew.. xde pun bertembung kat lib, pastu buku2 jatuh ker.. xde gak peristiwa die ayat aku ke, aku mintak no phone die kerr... dari awal lagi cam aku tau2 jew die ni ramai peminat. ensem sangat ke die?? ensem la jugakk... tapi xleh lawan abg brad pitt or fahrin ahmad ku yg ganteng tuu... ore puteh oyap 'call can not hear'.. x se'cute jimmy shanley n zoey.. kefli cute jugokk. jambu jahh. huhuhuuu.


kita sama2 menjalani, melalui, merenangi, mendaki (n se'gala2 men.. lagi) dunia remaja yg riang ria. (po kanak2 plop). xpo laa, time tu mude ag.. mude sikit dari leni mugo leni pon dop wapo nok tuo ag sebenarnyoo.. mature sikit jah. akan mature ag, insya Allah. epi sangat2... kawan bagai nak rak.. (gapo xtau bagai nak rak tu...) kawan ramai2 laa, bukan dgn die jew.. sape2 tgk die, mesti 'berkenan'.. hahahaaa perasan. actually aku pon ase camtu. ye ker? alaa, biase2 jew. xde la feelin sangat2... mabuk sampai muntah2. budak2,kan. tengah membesar lak tuu... normal laa. aku pon x ambik seyes sangat. juz enjoy berkawan.. kawan rapat. seboleh mungkin aku jadi kawan terbaik untuk die. untuk kawan2 lain jugakk... aku belajar memahami die, kenal die lebih rapat.. sambil2 aku belajar 'mengenali' lelaki. huhuhuuu...


'die soo sweet'... gula2 gtuu.. 2la ati remaja ku berkata. arghh.....! mungkin sebab die LELAKI. bijak jugak berkata-kata. mengayat daa... ala2. nampak cam malu2.. malu2 kucheng! mula2 aku terkezut gak die 'so sweet' dgn aku.. ade jugak terlintas dalam kepala, 'aik, nape die wat camni dgn aku?? bakpo dio wat gtu ko aku? y? y? y??!!..' meta aku jadi 'gilo'.. huhuhuu. do u love me?? hahahahaaa. aku abaikan jew coz aku x tahu ape itu CHENTA. biase tengok jew kawan2 dok berkapel. ade ala2 kapel, ade gak kapel 'gila2 b***' (coz diorg 'mabuk' cinta).


ermm, die kawan yang baik. xde pun benda jahat die wat kat aku eg:cubit2 ke, tampar ke, sepak ker... hehehee. lawok jahh. buleh la puji dio sikit2. makin aku kenal dio, aku nampok (xtau la kot2 gapo aku napok dop supo dgn gapo hok sebenarnyo) dio bukan sweet dgn aku jah. adusss! dulu aku terperasan dgn x sengaja la pulak.... nasib baik aku x hanyut dibuai perasaan. hahahaaa. koya sunggoh! time tu aku pon pk die x seyes.. juz 'play2'.. aku dah sematkan (xtau nok oyap rano bena) dalam ati yg aku x nak jadi bodoh.. termakan dgn mulut manis lelaki. ala2 kalis cinta la jugakk. erkkk.... so, aku pk ape2 jew 'benda2 sweet' yg die wat , juz 'politik n plastik' se'mata2! bukan dari dalam hati.. menanam tebu di pinggir bibir. wah! berbunga pulak ayat aku. tambah2 lak, sape la aku ni. die lak 'hebat'.. ane la sesuwai... ramai ag girlz len yg kiut miut, comei lotey, cun melecun... abang kite nie nampak ala2 playboy ye gak.. gtuu jew. player senyap2 kot. x nampak dgn mata kasar. bahaya tuuuu... pandai die cover ekk?


TAPI.... haa bab2 tapi ni bahaya sikit. danger2... actually aku ala2 fall jugak.. hahahaaa, ngaku pon! ala2 jew ekk... x betol2 fall ag tu... paham betol2. sikit jew... bukan sampai tergolex pon. jatuh2 manja jew.. tersepak. ni la aku.. terlalu baik ati sangat. huahuahuaaa.. budak2 beb.. x penah kapel lak tu. nak gaks ase disayangi.. (uweksss!!!!) dah org 'romantik' dgn kite, cair jugak laa. opsss x cair pon! panas jew... suam2 kuku org kata. (romantik=wat benda2 sweet. eg:x kisah la pe pon, asal wat kite ase wow!.. hehee. bukan romantik yg tooothhh ekk!). sekali ag aku terperasan... sadis2. betol2 sadis.. perangai die memang gtu laa. xpelaa, paling x aku kenal sikit sebanyak perangai lelaki. seterusnya pon begitu laaa... mula2 die wat aku bagai di awangan. lepas tu,... xde ape2. men perasaan! ntah laa labu... susah nak explain. aku pon ase x paham dgn ape yg aku merapu ni.. x betol lak ase.. (bukan gila!)


DIE,.... ermm boleh dikatakan disenangi orang2 disekeliling aku. x kire la kawan2, teman2, famili. ok laa tuuu..


aku kenal die sebelum die ade 'si die' lagi. time tu die sendiri r cakap xde... tipu ke x, aku x tahu laa. tgk keadaan die, aku pon x caye die xde kapel ag. kalau 'ramai awek' tu ase nak caye lak.. tanya punye tanya, die cakap die penah kapel. tapi dah clash. mase kenal aku, dah single n available balik. ye ke bang? peluang aku tu! arghhh, abaikan. dipendekkan cite, kita kawan cam org lain berkawan .........


lepas kenal lama sikit, die cakap ati die dah dimiliki... ouchh! baru ati laa, x kawin ag... aku still ade peluang.. heheheee. aku? terkezut gak... die xde cite pon falling dgn sape2. tup2 wat pengakuan berani mati. how dare u! dok tanya2 sambil2 seloroh dah ade awek x, x ngaku pun selama ni... terluka ke ati aku? nak terluka apenye, terguris pon tidak... jelas la ek sekarang. aku ni notim bagi die.. maybe tempat die 'tes power' jew... juz kawan. x lebih n xkan lebih dari tu.. tapi die jahat! dah lame kapel x gtau aku... lepas tu aku tanam dalam ati aku kemas2. aku n die juz kawn, titik! x lebih, x kurang.... aku akan selalu mendoakan yg terbaik untuk die. semoga die terus sukses, epi sokmo... n fwenship ni xkan putus. alhamdulilah, die pon hope kita kawan sampai bila2. lepas tu kita kawan sekawan kawannya... kawan benar kawan. die boleh time aku sebagai kawan seadanya. alhamdulilah, aku mampu jadi kawan baik die sampai saat ni. kawan yg akan selalu ade mase susah n senang die.. ase senang sangat kalau dapat tolong die time die perlukan. tapi die bukan la kawan yang menjadi tempat aku share everythim. ntah, ase x bes jew nak share dgn die.. pelik. kan kawan baik? ntah...


nak story pasal awek die lak...


ermm, malas laa. catatan ni,kan tajuk 'aku n die' jew.. nape lak nak masuk awek die. wat spoil mo0d jew,kan? huhuhuuu.


cut...cut...cut.... cite, aku epi kawan dgn die. die epi kawan dgn aku.. epi ke die kwn dgn aku?? hope so laaa... nape epi sangat kawan dgn die?? ape la sangat die tu. dah la pakwe org.. hahahaaa. kawan cam biase.. kalau ade kesempatan, kitorg kuar same2 dgn kwn2 len lagi. wat la pe2 xtvt same. ade gak 'date'.. heheheee. jumpe time borin ke, raya ke, cuti ke,... begitu la seterus3 nyeee labu.


cukup r tu.... zzzzz. esok nak keje..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...