@ hujung jari jemari

Wednesday, October 14, 2009

indahnye percintaan mereka...


post ni lagi nak story pasal my fwen... alhamdulillah, tadi aku dgr sendiri dari mulut abg angkat aku ni, die dah nak tunang. insya ALLAH, pada raya aidiladha yg akan menjelang tiba... ermm, dalam sebulan lebih ag laa. aku mybe 1st kawan yg diorg jemput. ct nak sangat aku ade pada ari bersejarah tu.. baru tunang. sebagai matchmaker diorg, aku gak epi tgk diorg... bila ler aku nak ase detik2 camtu.. huhuhuu. not rezki yet... mesti ct tgh berdebar-debar. baru tunang pon mesti berdedar gak..


indahnye mahligai diorg... pandai aku ek. sampai diorg seyes camni... alhamdulillah. aku pon dapat pahala gak mendirikan masjid. hak3..


....ct, jaga r die leklok... dulu aku takut gak die x 'sesuai' dgn hang. tapi alhamdulilah, semua ok jew sekarang ni.. ok sangat2. aku tgk hang epi sangat tu, aku pon tumpang epi gak. jeles aku tgk korg... sweet jew...


abe, jangan hampakan ct. die benar2 epi sekarang ni.. adk kenal sangat ct camne... die pencinta yg setia, insya ALLAH. dulu kami sering berkongsi rase.. jage die leklok gak... cintai die sepenuh ati. adk tahu abg hepi teramat sangat. kan abg sendiri cakap camtu....


....semoga kalian epi sampai ke alam syurga....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...