@ hujung jari jemari

Wednesday, October 14, 2009

arghhh! bodohnye aku....!


tiba2 aku teringatkan seseorang... seseorang yang dulu cuba mengusik hati aku. ape cite ek die sekarang ni?? dah lame aku tak berhubung dgn die. maybe takkan berhubung dah lepas ni.. seseorang yang agak sempurna untuk aku... kalau la die still nak mengusik hati aku sampai sekarang ni... tapi tidak. die dah 'mati'! kat mana die???


dulu aku pernah 'lari' dari die. tapi, aku 'kembali' untuk die... sekarang aku lari lagi. die pun tak cari aku... kalau betol die sayang aku, mesti die cari aku,kan?? arghh... ase bodohnyer aku! las die msg aku, time raya aritu... tu pon coz aku hantar kad raya. aku x balas msg die.... n sepi sampai la sekarang. call pun tidak! bencinye aku!!! kali ni putus memang benar2 putus... baik aku padam no die dlm henset aku.. yup! padam...! aikkk, pelik tol laa... no die xde dalam nset aku.. aku dah padam ke?? asenye xde ag... ermm, simbolik kot. tanda aku n die dah xde ape2...


dulu,.....

die la kawan aku time2 malam. cakap tpon sampai 2,3jam tu dah jadi kebiasaan. bes sangat time tu... ade jew benda nak dibualkan. aku xtahu la berapa bill tpon umah die tiap2 bulan.. mase tu malam adalah menjadi waktu yg aku tunggu2... mesti die tpon. x lengkap ase hidup aku kalau die x tpon.. biar pon sekejap. nothim spesel bout him, but aku menyenangi die... menyayangi?? ade laa, sebagai abang.. abang cayang?? hak3. beza umo, agak jauh... 6 tahun. lama aku kenal die, 4 tahun. aku suke die coz die mature.. dari ape yang aku perhatikan, die ok. x baik sangat, x jahat sangat. ha3! bertanggungjawab, rajin, agak kelakar, sporting (ye ker??), tembam, chubby, debab, buntal... hahahaaa. suara die selalu wat aku rindu... cam xleh tido jew kalau die x call. suara mu music di hatiku.. hak3!


sekarang,...

aku x tahu la ape cite die sekarang. xde call, xde msg... sunyi sepi. malas aku nak tanya khabar... die xde tanye pun aku sihat x.. terase jugak 'kehilangan' die. sekarang ni aku xde sape dah nak share kesedihan.. kawan2 pun bz dgn hal masing2.. masing2 ade masalah. kalau die ade, die boleh gak share masalah dgn aku.. die dgr masalah aku, aku dgr masalah die. walaupun kitorg xleh tolong, but aku n die try 2 b a good listener... die tahu bila aku moody. sabar jugak layan kerenah aku. bagi die, aku ni budak2.. penah die marah aku suh jadi mature sikit. hahahaaa... terase indu sgt2 saat2 indah dgn die.. walaupun juz telefon yg menjadi penghubung 2 hati ini. kalau cakap dgn die aku x segan pun nak menangis kalau sedih. sekarang pun aku ase cam nak nangis jew teringat kat die... ane die sekarang?? ingat aku x? x ingat la tuu... tpon pun tidak. dah kawin ke? mybe kot.. dgn sape? x gtau aku pon...


tapi,...

aku tak suke dgn die coz x bersunggoh-sunggoh. x bersunggoh-sunggoh cari aku... kan die cakap sayang aku, cari la aku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...