@ hujung jari jemari

Sunday, October 25, 2009

cikgu ku nak kawin lagi...

24/10/09, aku online ym sambil2 surfing... pastu dapat msg cikgu pebretku online. (sape cikgu pebret aku tu? biarlah rahsia... hehee.) ape lagi, terus la 'hai..' 'hai' ke 'salam' ek?? ntahh r, lupe... 'salam' kot. hehee.. bunyi baik sikit. time tu dah kul3pg.. lebih kureng laa. aii, nape la x tido lg time ni. xleh tido ke? owhh rupenye die dok cari plan umah kat tenet. nak wat umah baru ke? begitulaa nampaknye... nape x beli yg dah ciap jew??


alaa, chattin lebih kureng jew... actually dah agak lame aku x contact dgn die. ade la ermm beberapa bulan. lebih kureng 3 bulan kot. sejak kuar keputusan penempatan ke ipta dulu. sebenarnye ase segan gak nak contact die aritu coz aku xleh g ane2 pom.. ;-( takut die suh aku kawin jew.. kan dah x belajar, nak watpe ag. huhuuu.. maluuu.... ex student die ni x g ane2 pun. dok umah jer... tapi kali ni die xde lak suh aku kawin.. heheheee. insya ALLAH la, bulan 12 ni dapat kot g ane2. bukan ape, aritu malas nak berebut masuk u dgn org len... mula2 ni kita bagi jew la diorg g dulu... kita menyusul kemudian xpe. (dop kato gtu nok kato gano ag.)

terkezut gak die ckap nak kawin. ciap tanya aku lagi ade calon x.. biar betik?? hehee. siyes ke main2? betol2 ke saje2 je ni? ye la kot.... laki,kan. tapi nape? x aku tanya lak nape. ase cam dah tahu je alasan die nak bagi. tambah2 lak beberapa faktor len.. yg selayakkan di jadikan ALASAN! sempat gak ckp dlm tpon dgn die jap.. yg sadisnye die x save pun no aku! huaarrrr... keciknye ati. tapi, wife die x marah ke???

aku, sebagai bekas pelajar nye yg baik sentiasa menyokong ape jua yg dilakukan.. hak3. sowi cikgu, saye xde calon yg sesuai ag... calon idaman cikgu yg comei, lawa, cantik, kaya tu xtau la saya nak cari katne.



same2 la kite tgk nanti cikgu ku ini berjaya menemui bakal bini baru idaman die tu x...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...