@ hujung jari jemari

Saturday, October 10, 2009

cerita aku dan dia...

aku ase cam nak wat post sket cite pasal aku n die... juz sebagai kenangan. hahahaaa. ane la tau, pade mase depan kalau aku tertengok lagi post nehh. mesti bes gak.. :-p



ermmm, nak mula cite katne aku pon xtau. so, aku cite jew la ek ape yg terlintas time nehh. aku mula dgn puji2an dulu ekk. hahahaa. mula2, bismilahirahman nirahhimmm....



al kisahnye bermula di satu tempat yg aman dan makmur... rakyatnye berbilang bangsa n kaum hidup sejahtera dibawah pimpinan yg bijaksana dalam mentadbir negerinya. kadang2 rakyat menyampah gak dgn die... coz die agak bongkak! hahahaaa. bkan ape, die nak anak2 bangsa die terus maju jew... aku nak cite pasal ape sebenarnya ni???



actually idea nak tulis pasal niat asal tu x datang pulakk.... tadi membuak-buak jew idea. sampai ase cam x sempat tangan nak tulis... maybe x fokus sangat. nanti la dulu... nak g wat keje dulu... nanti malam sikit aku dgn penuh perasaan meluahkan segalanya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...