@ hujung jari jemari

Friday, October 16, 2009

kemarin, hari ini, dan esok dalam hidup aku....

erkk... no time nak blogging maa... aduss! idea membuak-buak nak tulis. dah ade kesempatan ni, cam x reti nak tulis la pulak.. huhuhuuu. kebanyakan idea datang nak tulis blog time nak tido.. adoii... x larat nak turun balik dari katil n on laptop. so, tinggal la idea tu dalam kepala jew..

kemarin,
aku ade angan2. aku ade 'die yg jauh' untuk aku hilangkan bosan, jadi teman aku berborak... aku sayang die, tapi die terlalu 'jauh'.. tepat jam 10.51pm jam nset aku, 15/10/09 die tpon. hahahaaa setelah sekian lama... aku menunggu. tunggu ke?? not really! aku ingat sape laa yg col time tu. cepat2 aku tgk.... tgk skrin, aku biarkan jew camtu. 2x gak die kol aku x angkat. 2x jew?? alahaii... aku tunggu gak kot2 die ade msg.. harammm. xpe laa. patut la dulu aku cari no die nak delete tapi xde, rupa2nye aku save dgn name len... sirna.. sirna=pudar,luntur.

hari ini,
seperti angan2ku jadi kenyataan. kenyataan indah yg 'menyakitkan'. kenyataan yg bagaikan angan2, mimpi indah.. die kenyataan kerana die benar2 di depanku. HARI INI.. ESOK BELUM TENTU... sedangkan 'die di sane' terlalu jauh untuk aku gapai.. 'si die di sini' ade di depan mata, tapi hatinya milik aku n 'die'. 'die di sini' yg aku boleh lihat indah sinar matanye.. aku boleh ase hangat tangannye, n aku cium wangi haruman die. aku tetap rase 'bahagia' bersama 'si dia' di sini walaupun ade satu hakikat yg dari dulu aku sedari... mase aku time panggilan yg ku pandang sepi tu, aku tgh 'happy' dgn 'si dia' di sini. walaupun kebahagiaan ini untuk sementara... aku sematkan kalimah 'sementara' ni teguh2 di ati ku..

esok,
aku x tahu ape yg ade... juz hope yg terbaik n selalu berdoa aku tabah menghadapi liku2 idup yg akan mendatang. Tuhan x beri dugaan yg kita x mampu hadapi... yup, ingat tu! aku sedaya mungkin menikmati keindahan hidup pada hari ini...

pendek kata, que sera sera.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...