@ hujung jari jemari

Saturday, October 24, 2009

azimat cinta

hohohooo... jiwang aku ni,kan?? heheee. part2 yg aku bolt ni cam kena jew dgn aku... ye ke?? ye laa kambing..

cahaya cinta menyinar
berkilauanlah selautan kasih
bercahaya
bagaikan butiran permata
seolah-0lah terapung dipermukaannya
daku menjejaki pantai rindu
mengutip kasih yang terdampar
kau merantaikannya satu demi satu
dengan kasih sayangmu
kini menjadi kalungan
azimat cintaku
walau tidak dibasahi hujan
namun tempiasnya menyegarkan
biarpun rembulan
tidak di ribaan
namun cahayanya cukup
menerangi bayangan
harum lah cinta di jiwa
sewangi kasturi syurgawi
semoga bahgia jadi milik kita
nan abadi selama-lamanya
daku menjejaki pantai rindu
menyaksikan rintihan berlalu
ombak resah menghempasi diri
hamyutkanlah kedukaan
bawalah jauh daripada bayangan
andai sinar mentari
terlindung di balik redupan awanan
yang berlabuh
singkaplah tirai kasihmu
agar bisa ia menyinarkan cahayanya
untuk kita berdua
walau tidak dibasahi hujan, namun tempiasnya menyegarkan... biarpun rembulan, tidak di ribaan, namun cahayanya cukup menerangi bayangan.. errmmm, biarpun aku bukan la owner cinta kamu, namun kehangatannya cukup buat hari aku... walaupun untuk hari ini. cukup bagi aku... walaupun aku bukan insan bertuah yg memiliki hati kamu, namun sedikit ruang sempit yg kamu beri memadai untuk aku, untuk SEMENTARA. tq...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...