@ hujung jari jemari

Saturday, October 24, 2009

mungkinkah akan terjadi

bes,kan kalu gewe kito nyanyi lagu nehh ko kito... tamboh2 plop kalu pegang tangan kito... adusss.. huhuhuuu

seringkali hati bertanya
tiap saat kita bersama
sampai bilakah harus
ku memendam rasa

<---benar ke kau memendam rasa?? tapi KAU ADA DIA..--->

tak pernahku merasai
bibir terkunci
jiwa bergelora rasa tak percaya
adakahku bermimpi
mimpi di siang hari
<--bagi aku, kamu adalah mimpi indah. MIMPI. kamu pernah merasai cinta bersamanya.. sedang merasai. kamu x cakap pun merasai itu dgn aku..-->
dirimu
telah lama kunantikan
wajah yang bermain
di mimpi2ku
hidupku..
kini bagaikan penjara
tanpa mu di sisi
tak bermakna..
<---sape bermain di mimpi mu?? aku ke? oh! tidak.. indahnye kalau aku la kekasihmu. die jauh, sebab itulah kasihmu tertumpah padaku,kan??-->

mungkinkah akan terjadi
dirimu aku miliki
berilah tanda kepastianmu
namun jika tak tercapai harapanku
selama hayat dirimu tetap kusanjungi
<--- segalanye mungkin sayang. aku pun x berdaya melawan andai kau tercipta untukku.. kalau kau cintaku, cintaku yg pasti, aku setia hingga hujung nyawa. aku bukan harapan mu,kan?? ermmm...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...