@ hujung jari jemari

Thursday, October 8, 2009

aQu, d!e n' kam0...


aku x pandai nak tulis ayat2 jiwang... kdng2 nak post cite pasal perasaan aku pon x reti. lepas2 tulis kdang2 cam ade somethim yg x kena. cam x menceritakan seluruh perasaan aku. tu belum masuk typing error ag.. huhuhuu. loklak! sekarang ni aku lebih suke dgr lagu2 cinta. aku dilamun cinta??? auwww! xlaa sangat.. sebelum ni pun aku suke gak lagu2 cinta. lagu cinta yg aku dgr bukan la yg jenis leleh, puji2 pakwe or makwe, yg mengambarkan perasaan cinta giler2 kat pakwe... aku lebih kepada diri sendiri. lagu yg mencerita keadaan aku sendiri ke, lebih kepada merenung nasib diri... arghh! entah la, aku pom x reti nak story... kan aku dah cakap tadi aku xde bakat nak tulis2 ni.


seyesly, sekarang ni ati aku betol2 terusik oleh seseorng. tapi seseorg tu, dah ade org len. hakikat ni memang aku sedari. dari dulu ag... aku selalu gak pesan kat diri sendiri, die bukan milik aku. ati die milik org lain.. tapi, kenapa aku seolah-olah membutakan mata n memekak kan telinga sekarang ni membiarkan die hadir dalam ati aku? memberi ruang dalam atiku untuk die. aku hanya menumpang kasihnya... aku tanam dalam atiku kenyataan ini. aku hanya hadir untuk seketika. sampai bila, aku pon xtahu. begini la aku rasakan sekarang... die hadir bagai memenuhi impian aku selama ni. impian untuk disayangi.. bukan la kurang kasih sayang, i mean sayang sebagai kekasih.. kekasih ker die?? yup, kekasih org len... bukan kekasihku.


nak dibandingkan aku dgn kekasihnya, memang jauh berbeza. aku macam ni jew... cukup2 bersederhana dgn dunia aku. sedangkan die, lebih baik dari aku.. malah memiliki 'someone' aku ni sebagai kekasih ati nya.. aku tahu cinta die kepada 'someone' aku ni amat mendalam. aku bukan nak jadi perampas! no!! tu bukan aku... andai satu ari nanti die terpakse memilih antara aku dan die, aku rela berundur diri. yup! aku yakin... tapi aku x nak semua ni terjadi pade someone aku ni. aku x harap pon jadi camni. aku x nak sampai die harus memilih. cam aku gtau tadi, aku juz nak menumpang kasihnya. dan itu buat sementara waktu ni jew... aku nak cari org len! cuma sekarang ni aku x nak hilang kebahagiaan aku ni. nanti aku nak alihkan kebahagiaan aku ni pada ati yg benar2 milik aku. milik aku sorg! Ya Allah, kurniakan la insan itu kepadaku andai Kau yakin aku benar2 bersedia untuk dicintainya, die sempurna di mataku, melengkapi hidupku. Hatiku sedia menerima die seadanya, mencintai kekurangannye... andai die memang tertulis untukku. KAU Maha Mengetahui segalanya...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...