@ hujung jari jemari

Thursday, October 8, 2009

roman picisan

lagu ni sedikit sebanyak mengambarkan aku kepada 'someone' tu.... benar2 merasakannya! aku telah melaluinya...



tatap matamu bagai busur panah
yang engkau lepaskan ke jantung hatiku
meski kau simpan cintamu masih
dekat nafasmu menhiasi suasana
............................
cintaku tak harus miliki dirimu
meski perih menghiris di segala janji
aku berdansa di ujung gelisah
diiringi syahdu lembut lakumu
kau sebar benih anggun jiwamu
namun kau tiada menuai buah cintaku
yang ada hanya sekuntum rindu
malam-malamku bagai malam seribu bintang
yang terbentang di angkasa bila kau disini
'tuk sekedar menemani
'tuk melintasi wangi
yang selalu tersaji di satu sisi hati
p/s: bahagian lirik yg aku x tulis tu xde kaitan langsung dgn cerita aku.... hehehee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...